Понеділок, 18.06.2018, 19:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Друзі сайту
Статистика
Наше опитування

Яка назва накраще підходиться для нашого клубу??
Усього проголосувало: 55
Міні-чат
200
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Авто-розділ » Тюнінг » Спойлер (антикрило)
Спойлер
AlexДата: Середа, 16.04.2008, 22:10 | Повідомлення # 1
Радикал
Група: Vip-учасник
Повідомлень: 77
Репутація: 3
Статус: Offline
Спойлер - одна з найефектніших деталей зовнішнього тюнінга. На перший погляд вельми корисне доповнення до вашого автомобіля. Створюючи притискну силу, спойлер сприяє кращому зчепленню шин з дорогою. Але на жаль, не кожен красивий спойлер створює правильний аеродинамічний ефект, деякі, замість притискної, створюють підйомну силу, деякі, гальмують автомобіль, не виявляючи при цьому більше ніякого ефекту. Стабільно високими показниками володіють спойлера, що мають в своєму поперечному перетині вид переверненого крила літака, розташованого під кутом 10°-15° до подовжньої осі автомобіля, встановлені на кришці багажника або в районі заднього скла на хетчбеці. Останнім часом, на хвилі "STREET RАCING", широкого поширення набули так звані "спортивні спойлера". У дизайні цих моделей переважають технократичні елементи: полірований алюміній, великі нікельовані болти в місцях кріплення і регулювань, при цьому сам спойлер має просту і вивірену форму, позбавлену бутафорських наворотів. Такий спойлер, правильно встановлений на автомобіль, дає максимальний ефект, як в плані аеродинаміки, так і візуального ефекту. Вибираючи спойлер, необхідно приділити особливу увагу способу його кріплення, оскільки при неправильному кріпленні, сила діє на спойлер під час руху, може привести до деформації кришки багажника і інших елементів автомобіля.
Хороший ефект дають невеликі спойлера-козирки, встановлені в місці зриву повітряного потоку з кришки багажника і задній кромці даху, але вони не так ефектно виглядають. Поширені також і так звані "дефлектори", що встановлюються на хетчбеках і універсалах у задній кромці кришки. Вони захоплюють частину потоку що проходить над автомобілем і повертають його на заднє скло. Ефект від дефлектора вельми відчутний: чисте, не забризкуване скло, але значно зростає підйомна сила, погіршуюча керованість.
Дефлектори, як правило, прийнятні тільки на важких і щодо тихохідних позашляховиках. Істотне значення на характеристики спойлера надає матеріал з якого він виготовлений. Найбільш практичні спойлера виготовлені з АБС. Вибираючи спойлер з АБС, необхідно звернути увагу, на його жорсткість, яка прямо залежить від товщини. Спойлер повинен трохи, але рівномірно прогинатися по всій поверхні. Наявність м'яких ділянок, особливо в кутах і місцях складних форм, говорить про неякісне оснащення і недостатню товщину матеріалу, а наявність пухирів на поверхні, часто ретельно замаскованих товстим шаром грунту, але легко відчутних при пропрасовуванні долонею по поверхні, про недостатню якість АБС.
Широко поширені також стеклопластикові спойлера. Для їх виготовлення не вимагається дорогого устаткування і оснащення, тому практично всі підробки виготовляють саме з цього матеріалу. На поверхні стеклопластикового спойлера часто видно незначні, плавні нерівності, викликані внутрішньою напругою між шарами. З часом такий спойлер може стати схожим на пральну дошку. Велика кількість невеликих (розміром з сірникову головку) дефектів майже завжди є на нефарбованому стеклопластиковому спойлері, поблизу місця роз'єму оснащення, тобто по кромці спойлера. Якщо не прийняти своєчасних заходів по їх обробці після забарвленню, зовнішній вигляд буде істотно зіпсований.
 
Isht@rДата: П'ятниця, 25.04.2008, 00:01 | Повідомлення # 2
Гонщиця
Група: Заблоковані
Повідомлень: 12
Репутація: 1
Статус: Offline
цікаво однако.... smile

Isht@r
 
Форум » Авто-розділ » Тюнінг » Спойлер (антикрило)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018